2012. június 2., szombat

Aztec prints

    Ezt az azték mintájú nadrágomat már ismeritek, de még a télen készült outfit képekről. Most egy tavaszias változatot mutatok meg. Mivel a minta igen erőteljes és feltűnő, most is csak egyszerű, minta nélküli felsővel vettem fel, a legjobban fehér pólóval vagy blúzzal szeretem hordani. Sajnos, bár már június van és ilyenkor hét ágra kéne sütnie a napnak, ma borongós időnk van, így egy fekete blézert is fel kellett hozzá vennem, nehogy "megfagyjak". A kék cipőm elengedhetetlen kelléke ennek az összeállításnak, jól kiemeli a nadrág mintáját és a színeit.

   You have seen these aztec print trousers already on a winter outfit, but this is one of the spring versions. The prints are very strong, so I wanted to pair the trousers only with basic, monochrome pieces. Normally I wear them with white tops or blouses. However, it is already June, but today we are not having such a lovely day, I had to put on some black blazers, as I didn't want to feel chilled. The blue heels are essentials to this outfit, they emphasize very well the patterns and the colours of the trousers.





Nadrág, Blézer/Trousers, Blazer: Zara ; Felső, Cipő/Top, Shoes: H&M 


9 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos.Egyszerre laza de elegáns :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik ez a szett :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Nektek! Én is szeretem, mert tényleg egyszerű,de nőies is egyben!

    VálaszTörlés
  4. A kontyod is igazán "nagylányos"

    VálaszTörlés
  5. Már nem bírtam a hajammal és inkább eltüntettem egy konty alá... :)

    VálaszTörlés
  6. Annyira jó ez a nadrág és nagyon tetszik másokon, nekem nem biztos, hogy jól állna. De ütős darab, az biztos és mégis jól kombinálható.

    VálaszTörlés
  7. Sajnos elég szezonális darab, de ettől függetlenül imádom, pirossal, feketével és kékkel is próbáltam már, marha jó variációk születtek... :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó ez az outfit! :) Minden benne van, amitől divatos, kényelmes, nőies! Nagyon csinos vagy!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...