2012. június 14., csütörtök

Outfit with White Blazer

     
      Tegnap moziban voltunk, ilyen sem volt már legalább két éve...
Egy klasszikus zakós, magas sarkú cipős öltözet bármikor, bárhová felvehető, így akár egy moziba is. Most viszont fehér blézerre cseréltem a szokásos feketét, a kék farmert pedig feketére. A kombinációt most egy sötét rózsaszín pólóval egészítettem ki, hogy a fekete fehér dominanciát egy picit megtörjem. 

    Yesterday we went to the cinema, last time was more than two years ago... I wore a classic jacket-jeans-heels combination, but this time it was a bit different. Instead of the usual black blazer, I put on a white one, and I swopped the blue denim for black skinnies. With the dark pink top I gave some bright colour to this monochrome look.





Blézer/Blazer: Kookai; Nadrág/Trousers: H&M; Cipő/Shoes: NewYorker; Felső/Top: Burberry; Táska/Bag: Vintage

4 megjegyzés:

  1. Ne is mondd a mozit, két éve még a tévében sem tudok megnézni egy filmet nyugodtan....
    :)

    VálaszTörlés
  2. ismerem, látod, mi is csak most jutottunk el.. a régen oly szokványos mozizás most nagyon jó program volt:)

    VálaszTörlés
  3. De remélem, nem a Prometheust néztétek :-) Mi megnéztük, mondjuk én utálom az ufós filmeket, a barátom meg imádja, de neki sem tetszett. Azért én is megnéztem, egyszer nézhető volt, de továbbra sem kedvelem az űrlényes filmeket.
    A szett nagyon jó, én is blézerben mentem moziba a múltkor és még el is gondolkodtam, nem túlzás-e, de úgy látszik, nem :-)

    VálaszTörlés
  4. Pedig igen, azt néztük meg. Én szeretem az alien filmeket, de most ez nem volt olyan nagy szám valóban... A blézer számomra már teljesen hétköznapi viseletté (is) vált, persze attól függően, hogy mit veszek fel hozzá:) bátran vedd fel akárhová, egy ultra nőies ruhadarab!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...