2012. június 20., szerda

Mint Green Skirt

   Mivel olyan nagy a hőség, így már pár napja csak esténként megyünk el sétálni. Tegnap a belvárosban jártunk és nagyon élveztem  a nyár esti hangulatot, a turistákat, a szökőkutakat, a Duna partot és a távolban lemenő nap látványát. Ami az öltözetemet illeti, az most szinte teljesen pasztell színűre sikerült. Egy menta zöld, magas derekú, szűk szoknyát vettem fel, amire nemrég bukkantam egy bevásárlás során az F&F leárazott kínálatában. Felsőnek a tavalyi H&M Conscious Collection egyik virágos darabját, cipőnek pedig az ultra kényelmes, halvány lila, magassarkú Manas Lea Foscati szandálomat választottam.

    As the heat is still going on, we only go for a walk in the evening. Yesterday we went into the city centre, where I enjoyed so much the lovely summer mood, the fountains, the river bank and the view of the setting Sun in the distance. As for my outfit, I had lots of pastel colours in it. I was wearing a new mint green, high waisted skirt, I've just found at F&F collection on sale. The flower top is from last year's H&M Conscious Collection and the lilac high heeled ultra comfortable sandals are Manas Lea Foscati.











Szoknya/Skirt: F&F ; Felső/Top: H&M; Cipő/Shoes: Manas Lea Foscati, Táska/Bag: Mango; Karkötő,Nyaklánc,Óra/Bracelet,Necklace,Watch: Guess

4 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik ez a szett,igazán jól áll! :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj köszi:) ez a szoknya nagyon megtetszett, a színe is és a fazonja is, na meg persze az ára is :)

    VálaszTörlés
  3. Láttam ezt a szoknyát élőben (vállfán) és úgy nem láttam benne túl sok fantáziát, de így nagyon tetszik. És neked nagyon jól is állnak ezek a ceruza szoknyák!

    VálaszTörlés
  4. Már akkor kiszúrtam ezt a szoknyát, amikor még új kollekció volt, csak akkor nem akartam felpróbálni, így viszont, h fél áron volt, rögtön bele is bújtam és jól nézett ki felvéve, még a halvány sárga is szép volt, de inkább ezt vettem meg :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...