2012. június 27., szerda

Outfit for Excursion

   Ma elmentünk picit kirándulni a Budai-hegyekbe és a Gyermekvasúton is utaztunk. Nagyon jól éreztem magam!! Persze egy szuper kényelmes kiránduló szettet választottam az alkalomhoz: a virágos nadrágomat, egy menta zöld felsőt, egy királykék kardigánt, arany gladiátor szandált és sárga kis táskát.

    Today we took a nice walk in the Buda Hills above Budapest City and went for a ride on the Children's Railway. I enjoyed it a lot!! This was my super comfy excursion outfit: my flower patterned trousers, a mint green top, an electric blue cardigan, a pair of  golden gladiator sandals and a yellow bag.






 Nadrág,Felső/Trousers,Top: H&M; Kardigán/Cardigan: F&F; Cipő/Shoes: Faith; Táska/Bag:Mango

6 megjegyzés:

  1. szuper ez a nadrág!

    VálaszTörlés
  2. Oh én is ilyen csinos anyuka szeretnék lenni :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Lynnie! nagyon örülök, hogy ahogy a boltokba került le tudtam csapni rá, nagyon jól kihasználom!

    VálaszTörlés
  4. jaj,nagyon aranyos Tőled Csipkelány! tuti, hogy Te is legalább ilyen csinos mama leszel, sőt!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Teljesen egyetértek az előttem szólókkal: nagyon csinos vagy. Nagyon tetszik, ahogyan öltözködsz és hozzám is ez a stílus áll közel. Talán úgy fogalmazhatnék, hogy ez olyan hordható divat! :)

    VálaszTörlés
  6. Ildi! Ti már előre bearanyoztátok a napomat!!! köszönöm!! igen, már én is kiszúrtam, h eléggé hasonló ízlésünk van! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...