2012. június 9., szombat

Outfit for a wedding

     Ma délután egy barátnőm templomi esküvőjén voltunk. Eredetileg nem ezt terveztem felvenni, hanem egy menta zöld színű, rövid ujjas ruhát, de a hőség miatt végül meggondoltam magam. Ezt a ruhát még tavaly nyáron vettem a Mango-ban, szeretem az érdekes aszimmetrikus vállmegoldását, a jó minőségű pamut anyagát, a virágos mintáját és a színeit is, egy egyszerű, mégis elegáns darab, melyet akár nappalra, akár estére, különféle alkalmakra is fel lehet venni. Most arany színeket vettem fel kiegészítőknek, de nem akartam túlzásba vinni, egy magas sarkú szandált, karkötőt, órát és arany láncszíjas táskát választottam.

     Today afternoon we went for the church wedding ceremony of a friend of mine. Originally I had a different outfit plan for it, on wearing a mint green, short sleeve dress, but because of the so hot weather, I changed my mind. So I chose this Mango floral dress, that I bought last summer. It has a good cotton material, an asymmetric shoulder cut, nice floral prints and colours. It is a typical day-to-night dress, for many occasions, simple yet elegant. I didn't wear lots of accessories with it, just some golden details, like my high heeled sandals, a bracelet, a watch and a gold chain strapped bag.







4 megjegyzés:

  1. úgy látom a menta zöld ruha még várat magára...és szomorú, mert nem veszed fel... :)

    VálaszTörlés
  2. Pedig már nagyon szeretném hordani elhiheted, csak ma annyira melegem volt,hogy abban tényleg megsültem volna... :(

    VálaszTörlés
  3. Igazán jó választás,elegáns voltál nagyon.

    VálaszTörlés
  4. :) jó, hogy eszembe jutott ez a ruha, mert már picit meg is feledkeztem róla...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...