2012. június 10., vasárnap

Outfit with Black and Neon Yellow

    Tegnap esti öltözetem két főszereplője a fekete és a neon sárga, sajnos a kép nem adja vissza teljesen a valódi színeket. Egy fekete szoknya mindig, minden alkalomra jó választás, mert minden színt fel lehet venni hozzá.Szerintem nincs is az a szín, amit még nem próbáltam volna ki. Tegnap erre az élénk színű felsőre esett a választásom és a hasonló színű kiegészítőkre. Remélem azért még nem unjátok a neon őrületemet, mert én most nagyon élvezem ezt a régi trendet ebben az új friss formában.

     Yesterday evening I wore a two tone outfit, with only black and neon yellow colours. I think a black skirt is always a great bet when it comes to dressing up. You can combine it with any colour, I guess I have tried almost every colour combinations with it already. This time I chose a neon yellow set, a top, a belt and a bag. I hope you are not fed up with my neon addiction yet, as I enjoy this old cool colour trend in this new fresh way.



Szoknya/Skirt: Zara; Felső/Top: Red Herring for Debenhams; Táska/Bag: Mango ; Öv/Belt: H&M ; Cipő/Shoes: Tamaris

7 megjegyzés:

  1. Figyelem terjedő vírus, neve: neon őrület!
    Nem unjuk...megfertőztél vele!!! Egyébként az outfit nagyon lájk!!!

    VálaszTörlés
  2. Hú, de gyors voltál!! Bocsánat a fertőzésért, nem volt szándékos :) azért gyógyítható, hordjál sok sok neon színt és egy idő múlva talán meg fogod majd unni :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper! Imádom ezt az outfitet. Minden tetszik: a táska, felső, szoknya, cipő. Nagyon csinos vagy! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Ildi!! szerintem a feketével ( is :) ) kifejezetten jók a neon színek!

    VálaszTörlés
  5. nagyon csinos :) olyan szép alakod van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Nóri és Csipkelány! Kedvesek vagytok! én is szeretem ezt az egyszerű, mégis jól mutató szettet... :)

      Törlés
  6. nagyon tetszik,igazán jól áll! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...