2012. június 14., csütörtök

H&M New Favourites

   Már megkezdődtek a tavasz végi árleszállítások a H&M-ben, a kedvenc kollekcióm, a Trend egyes darabjai már most 50 %-os kedvezménnyel kaphatók a MOM Park és a Vörösmarty téri üzletekben, bizonyára még lejjebb fognak menni az árak, mert a legutóbbi szezonális leárazáson akár 1500,- Ft-ért is lehetett vásárolni!

Most az újdonságok közül ezekre a szép darabokra kaptam fel a fejem:

Fekete-Bézs-Menta magassarkú bokacsatos szandál:

8990,-

Peplum ruha:

9990,-

Virágos nadrág:

8990,-

Virágos ruha:

8990,-






2 megjegyzés:

  1. Lenne egy kérdésem: hogy bírsz járni h&m cipökben?
    Én amiket próbáltam ( nem sokat) nagyon kényelmetlenek voltak, és a barátnöim is panaszkodnak rájuk. Kemény talpúak, müanyagok, mübör. Hiába van egy - két szép, amiket legszívesebben hazavinnék, inkább otthagyom öket.

    VálaszTörlés
  2. Érdekes, most hogy így bele gondolok, nincs is sok HM cipőm. van 2 papucsom, azokkal semmi gond,illetve van még a királykék magassarkú, amit már láthattál a blogon. na most az marha kényelmes, igaz, hogy picit nagy, mert 39-es méretet vettem, holott 38-as a lábam, de az tűnt jónak. így én abban a hiszemben vagyok, h semmi gond a Hm-es cipőkkel! ezek szerint nem vált be Nektek! azért ezt jó tudni!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...