2012. június 19., kedd

Military Trend

     Úgy tűnik az idei ősz és tél egyik régi új kedvence lesz a Military look. A katonai stílusú ruhák mind máig nagy hatással vannak a divatra, bár időnként háttérbe szorulnak, azért időről időre újra felbukkannak a kifutókon mindig újabb, modernebb és nőiesebb kiadásban. Idén sincs ez másképp, úgyhogy itt az  ideje átkutatni a szekrényünket khaki, homokszínű, barna, zöld vagy fekete darabok után.

     The Military Look is on trend again this season, its influance in fashion has been always so strong. Every time it changes a bit, this time the runways are full of modern and very feminine military inspired clothes. So let's take a look into our wardrobe and drag out some old khaki, green, black or sand coloured pieces.























2 megjegyzés:

  1. Ha divat ha nem,én sose szerettem. talán még az első bal oldali kabát,de a tipikus mintás nekem nem lesz ősszel a szekrényemben megtalálható.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nem tudják mit találjanak ki! Én sem hordtam sosem katonai egyenruhás cuccokat, ami nekem tetszik, az egyszínű zöldes khaki szín és a nagy gombos kabátok. a khaki szín nagyon jól néz ki fehérrel nyáron, majd ki is próbálom!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...