2012. június 4., hétfő

White Skirt with Black and Pink

   Már megint meg kell állapítanom, hogy elég rég volt rajtam szoknya. Valahogy a nadrágjaim mellett háttérbe szorulnak mindig, de van egy tervem nyárra, hogy majd pár héten keresztül csak szoknyákat fogok hordani. Kíváncsian várom, mi sül ki belőle.
Ma egy régebbi szoknyámat vettem elő a gardróbomból, egy lenge, könnyű anyagból készült, hosszabb fazonú, fehér alapon fekete díszítésű Mango-s darabot. Ez az a szoknya, amit már annyiféle variációban felvettem a papucsoktól kezdve a magas sarkú szandálokig, különféle színű és fazonú toppokkal, de leginkább trikókkal szeretem hordani. Ma is így választottam, egy pink színű atléta toppot és fekete szandált vettem fel hozzá. Még  belecsempésztem a szettbe egy kis neon sárga-fekete övet is, csakhogy a neon mániám itt is érvényesülni tudjon.


Szoknya/Skirt: Mango ; Felső,Öv/Top,Belt : H&M ; Cipő/Shoes: Next

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...