2012. június 5., kedd

Outfit with Peplum

    Még nem készült outfit kép a kedvenc fekete peplum felsőmről, pedig már többször is volt rajtam különféle variációkban. A H&M trend részlegen vettem 1-2 hónappal ezelőtt. Az anyaga inkább egy neoprén búvár ruhához hasonlít, de ez engem nem zavar, inkább még különlegesebbé teszi. Nagyon szeretem, mert rögtön mutatóssá teszi az öltözetet, elég egy farmer nadrág hozzá. Ami a ruházatom többi részét illeti, korall színű cipőt és egy vintázs fekete kis táskát választottam. A neon kiegészítőket nem tudom megunni, így persze most sem hiányozhattak ebből a szettből sem..

    We haven't taken any outfit pictures of my favourite black peplum top yet, however, I have tried several different variations already. I bought it 1 or 2 months ago at the H&M Trend section. The material feels like a neoprene scuba dress, but that doesn't bother me at all, it makes the top even more interesting. I love wearing it so much, as the peplum makes a casual jeans outfit look special and adds an istant glamour to it. As for the other details of my set, I wore my coral heels and a small black vintage handbag. I just can't get enough of neon, so I matched some must have neon accessories as well.










Farmer, Cipő/Jeans,Shoes: Zara ; Peplum top: H&M Trend ; Táska/Bag: Vintage ; Karkötők/Bracelets: H&M,Promod ; Fülbevaló/Earrings: Forever21




6 megjegyzés:

  1. De jó ez a felső és a farmer is nagyon tetszik. A kettő együtt meg végképp szuper.
    Már jó régóta nézegetem a peplum felsőket a H&M-ben én is, de még nem tudtam eldönteni, milyen tetszene igazán és attól tartok, hogy nem tudnám mivel párosítani. Most lehet, belevágok egy ilyen beszerzésbe. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Ildi, én nem bántam meg, hogy megvettem ezt a felsőt, mert nagyon szeretem és ki tudom használni, van egy másik is még régebbről, majd azt is megmutatom valamikor. Még 1 szoknyán is gondolkodom... szóval szerintem nézz körül és ha találsz jó áron valami szép felsőt ott ne hagyd!! :) ja és majd csinálj képet róla!!

    VálaszTörlés
  3. Szuper ez a felső, de a cipő is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Köszi Bogi! Én is szeretem mind a kettőt. a cipő mint kiderült a többszöri viselés után,szuper kényelmes, csak nagyon kényes a színe és az anyaga miatt, de különben imádom!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...