2012. június 12., kedd

Jeans and Neon

   Tegnap a belvárosban sétáltunk, ott készültek ezek a képek. Tudom, megint neonba bújtam, de most nagyon visszafogtam magam. Felavattam az új szandálomat, azt nem mondom, hogy hosszú órás sétákra találták ki, de rövid távon abszolút megfelelő. Nagyon tetszik, tökéletesen feldobja a farmeres szetteket is.

   I know, another outfit with some neon, but this time only a small touch of it. I wore my new sandals, I like them so much, they are so cool. Ok, they are not so comfortable for long hours, but for short walks are perfect. 

"Kapj el ha tudsz..."


LC-vel:

Felső/Top: Forever21; Farmer/Jeans: Zara ; Cipő/Shoes: NewYorker ; Táska/Bag: Louis Vuitton;  Fülbevaló/Earrings: H&M, Karkötő/Bracelet: Coyoco


6 megjegyzés:

  1. Lillus előnyben van a tornacipőjében....

    VálaszTörlés
  2. Pedig szuper ez a szandál és kényelmesnek tűnik. A felső is nagyon jó! Használjuk ki a neont, ki tudja, lehet, hogy majd megint 1-2 évtizedig nem lesz divatban :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bogi!! Teljesen igazad van, én meg is próbálom kihasználni maradéktalanul! a 80-as-90-es években is szerettem! Hajrá neon!!

      Törlés
  3. Caty! Lillusnak még könnyű, na majd ha elkezd divatozni :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...