2012. június 16., szombat

Outfit with Electric Blue

    Szeretem ezt a királykék vagy a mostani színkód jelölés szerint electric kék színt. Szerintem egy nagyon ütős szín, nagyon könnyű vele különféle egyszerű, de jól mutató szetteket összerakni. Mint például ezt a tegnapit, ahol a kék színhez még szürkét, ezüstöt és egy kis feketét választottam. A szoknya egy nagyon jó zsákmány volt még tél végén vettem. Amellett, hogy jó a színe, az anyaga, a szabása és a hossza is, még egy kis trükk is van benne, a hátsó ezüst cipzár. Az áráról már nem is beszélve, 2490,- Ft volt a H&M divided részlegen. 

     I love electric or royal blue, it is a very cool colour and it is so easy to put simple yet stunning outfit combinations together. For example like this one, that I wore yesterday, a mixing of blue, grey, black and silver. The skirt was a great haul a few months ago, I like its easy cotton material, the fitting, the lenght and the back silver zipper detail. Not to mention the price of it, it was a real bargain for 2490,- at the H&M divided section.




 


Szoknya,Felső/Skirt,Top: H&M divided; Öv/Belt: Stradivarius; Cipő/Shoes:Next

2 megjegyzés:

  1. jajjj,ez a H&M szponzorálhatna minket :)
    Csini!!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, amennyi cuccom van tőlük (és szerintem Neked is!) már igazán törzsvásárlói kedvezményeket adhatnának, sőt ingyen öltöztethetnének, mivel annyit reklámozzuk őket a blogon :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...